Nechte si udělat rychlou kalkulaci překladu zdarma nebo nás kontaktujte emailem / telefonicky.
Překlad technických instrukcí do češtiny z polštiny
Společnost Krnovské opravny a strojírny, s.r.o. zaslala objednávku na překlady z polštiny 3 technických instrukcí do češtiny. Klientovi jsme zaslali potvrzení o přijetí překladu společně s cenou překladu a termínem vyhotovení.
Technické překlady z a do polštiny jsou velmi žádané a často je pro naše klienty vyhotovujeme. Máme s tímto typem překladů bohaté zkušenosti, můžete se o tom přesvědčit v našich referencích.
Překlad byl přeložen dle instrukcí a v požadovaném čase.
Ukázka překladu:
- W ramach kolejnego IS0, IS1, IS2 lub IS3 należy usunąć z pokryw maźnic wymienio- nych zestawów kołowych oznaczenie kół monoblokowych odpornych na przeciążenia termiczne.
- Koła monoblokowe podannych typów należy zakwalifikować do kategorię 2 (d2) i przeprowadzić odpowiednie dla tej kategorii prace. Pierwszy pomiar naprężeń wła- snych wykonuje się podczas IS1 lub IS2 (dopuszczalna wartość: -350 do +300MPa). Oznaczenie dla pierwszego pomiaru należy dokonać na tabliczce identyfikacyjnej, le- wostronnie w linijce 4
-
- W przypadku uszkodzeń ww. urządzeń pociągowych należy zdemontować oba urzą- dzenia pociągowe i wymienić je na powierzone urządzenia pociągowe z poduszkami.
-
- Zdemontowane urządzenia pociągowe należy magazynować.
-
- Przed zamontowaniem urządzeń pociągowych z poduszkami należy upewnić się, że zapewniona jest ich ochrona przed bezpośrednim wpływem promieni słonecznych. W przypadku braku bezpośredniej ochrony należy zastosować ochronę zgodną z za- łącznikiem 1.
- V rámci dalšího IS0, IS1, IS2 nebo IS3 je nutné odstranit z krytů maznic vyjmenovaných dvojkolí označení monoblokových kol odolných proti tepelnému přetížení.
- Monobloková kola uvedených typů je nutné kvalifikovat do kategorie 2 (d2) a provést práce odpovídající této kategorii. První měření vlastního pnutí se provádí během IS1 nebo IS2 (přípustná hodnota: -350 až +300 MPa). Označení pro první měření provést na identifikačním štítku, na levé straně v řádku 4.
-
- V případě poškození výše uvedených vlakových zařízení je nutné demontovat obě vlaková zařízení a vyměnit je za svěřená vlaková zařízení s polštáři.
- Demontovaná vlaková zařízení uskladnit.
- Před montáží vlakových zařízení s polštáři je nutné zkontrolovat, že je zajištěna jejich ochrana proti přímému vlivu slunečního záření. V případě absence bezprostřední ochrany je nutné použít ochranu shodnou s přílohou 1.
Pro více informací nás kontaktujte emailem / telefonicky.